IKLAN

Cara Nak Buat Baju Kurung Moden Mendeka

HelloSelamat datang ke channel saya. HaiSelamat datang ke channel saya Cik Bunga.


Pola Baju Kurung Moden Blouse Pattern Sewing Kurung Moden Fashion Sewing Pattern

Gambar diatas adalah salah satu contoh teknik atau cara membuat pola baju kurung moden.

. Perkongsian mengenai cara membuat pola baju kurung moden yang mudah dipelajari dan difahami dari tukang jahit berpengalaman. Item pengetahuan menerangkan cara menderaf pola baju kurung. Kali ni saya nak kongsi cara melukis pola baju kurung riau.

Teknik dan Cara Menjahit Baju Kurung di dalam Panduan Modul ini. Waalaikumsalam mommy pau pau. Cara membuat pola baju kurung moden.

CARA MEMBUAT POLA BAJU. Tak kisahlah baju kurung. Di pagi hari yang penuh berkat ini aku nak sharedkan pada korang cara-cara nak buat pola jubah modenpola ni juga boleh digunakann untuk membuat kurung modensebab.

Sebelum tu eden ni buat baju kurung moden yg ade lisu belakang sahaja. Kepada yg dah subscribe tu saya ucapkan terima kasih byk2 sebab sudi menyokong channel saya ini. 10 Cara Mengakali Fashion Items yang Kekecilan Supaya Tetap Bisa Tutorial permak membesarkan baju gamis yang kekecilan Belajar Cara Nak Buat Baju Kurung annonces.

Cara nak ukur pesak dan kekek baju kurung tradisional. 1-10 turunkan lebih kurang 6atau buat satu lagi dat di 9 tegak ke bawah dlm 9 6-11 turunkan 1. Selamat datang ke channel saya Cik Bunga.

Saya nak ucapkan terima kasih kepada yg dah subscribe channel saya yaa. Up to 24 cash back Belajar cara mengambil ukuran semua bahagian baju kurung untuk menentukan ukuran termasuk ukuran pesak kekek dan lain-lain lagi. Terima kasih byk2Video kali ni saya akan tunju.

Teknik Menderaf Pola baju Kurung Moden. Sebenarnya banyak cara nak buat leher baju kurung ni dan dalam video ni saya tunj. Ukuran dada 2 dan bahagi 4.

Terima kasih kpd yg dah subscribe dan menyokong channel saya ni. Patut la semua dok sibuk nak buat tempahan baju raya. Terima kasih kerana bertanya.

Belajar membuat pola baju kurung pahangcara buat kurung pahangtak la. Masa ni la tukang jahit nak buat duit raya. CARA MEMBUAT POLA BAJU KURUNG MODEN.

Teknik asas yang perlu dipelajari oleh seorang tukang jahit antaranya ialah cara nak ambil ukuran baju kurung berdasarkan baju kurung contoh. Maklumlah ianya bermusimSelalunya time ni la orang suka menempah baju. Kita tengok balik ukuran punggung.

86 paparan 26012017 30102019 Mazlan Bin Abd Rahman 0. Zakiah attire 70953 views. Kesemua cara dan teknik membuat pelbagai pola baju kurung moden ada diterangkan di dalam satu panduan berbentuk Ebook yang dinamakan Ebook Menjahit Baju.

Anda akan didedahkan dengan asas menyiapkan baju kurung. So ini je la yg eden mampu bole terangkan. Belajar cara mengambil ukuran semua bahagian baju kurung moden untuk menentukan ukuran termasuk ukuran bahu dada pinggang punggung dan lain-lain lagi.

Kalau kita tengok baju kurung moden die macam straight cut kan.


Batik Fashion Baju Kurung Moden Style Sewing Clothes Women


Baju Kurung Modern Pakaian Wanita Inspirasi Mode Wanita


Pin On Fashion


Pola Baju Kurung Depan Dan Belakang Awie Manik Girls Dress Sewing Patterns Dress Sewing Patterns Sewing Patterns

Belum ada Komentar untuk "Cara Nak Buat Baju Kurung Moden Mendeka"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel